واکنش کنعانی به اتهامات وزیر صهیونیست علیه ایران در مورد المپیک-راهبرد معاصر

واکنش کنعانی به اتهامات وزیر صهیونیست علیه ایران در مورد المپیک

سخنگوی وزارت خارجه اتهامات وزیر صهیونیست علیه ایران در مورد المپیک را تلاشی مذبوحانه برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از نسل‌کُشی در غزه عنوان کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 26
کد خبر: ۲۵۱۶۶۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ ناصر کنعانی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: اتهامات و نفرت پراکنی‌های وزیر رژیم کودک‌کُش اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد المپیک_۲۰۲۴_ پاریس تلاشی مذبوحانه برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از نسل‌کُشی در غزه و فرار رو به جلو در برابر خشم و نفرت جهانی از جنایات جنگی این رژیم علیه مردم مظلوم فلسطین است.

 

اینگونه اتهام زنی‌ها مخالف منشور مبتنی بر صلح و دوستی المپیک و نمونه دیگری از عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به هنجارها و ارزشهای جهانشمول و بین‌المللی است.

 

اتهامات مطرح شده از سوی رژیمی که طی ده ماه گذشته با به خاک و خون کشیدن ده‌ها هزار فلسطینی بی‌گناه اعم از زن و مرد و کودک، مرزهای قساوت را در نوردیده، بیش از آن که قابل باور باشد، مضحک است. 

 

کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران با دهها ورزشکار و قهرمان ملی در رقابت‌های المپیک پاریس حضور خواهد داشت.

 

برای دولت و ملت فرانسه در میزبانی و برگزاری شایسته و همراه با امنیت کامل بزرگترین رویداد ورزشی جهان موفقیت آرزو می‌کنیم.

 

 «یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در نامه‌ای که به رصد رویترز رسیده است به همتای فرانسوی خود گفت: «ما در حال حاضر ارزیابی‌هایی در مورد تهدید احتمالی توسط نمایندگان ایران و دیگر سازمان‌های تروریستی داریم که قصد دارند حملاتی علیه اعضای هیئت اسرائیلی و گردشگران اسرائیلی در طول المپیک انجام دهند.»

کاتس هیچ اطلاعاتی در رابطه با این تهدیدات خاص منتشر نکرده است./ ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده